Training la firma BIC alaturi de Dominic Augustin

Posted in Blog

Membrii si recrutii VWI au avut placerea de a participa la un training la firma BIC oferit de Dominic Augustin, care ocupa functia de Customer Service Manager. El a reusit prin diferite jocuri sa ii faca pe cei prezenti sa priveasca lucrurile intr­un mod diferit.

Primul joc a constat in intelegerea importantei cunoasterii obiectului pe care doresc sa il vanda. Augustin a ales doua persoane la intamplare,astfel incat jocul era foarte simplu: una dintre persoanele alese era vanzator de telefon, iar cealalta persoana era un om interesat de cumpararea unui telefon. Chiar daca jocul era foarte simplu,problema vanzatorului era foarte mare deoarece acesta avea de vandut un obiect despre care nu stia aproape nimic. In mod evident, cumparatorul nu a fost convins sa achizitioneze telefonul asa ca jocul a luat sfarsit. Pentru ceilalti, cei care doar priveau desfasurarea vanzarii, a fost foarte usor sa observe faptul ca vanzatorul nu stia nimic despre obiect si de aceea a avut probleme in a-­l vinde. 

Cel de-­al doilea joc nu a fost diferit de primul, insa de data aceasta, cumparatorul a fost impresionat deorece ii era prezentat telefonul vanzatorului iar acesta isi cunoastea telefonul foarte bine si a reusit sa faca o prezentare buna. Augustin a continuat trainingul printr-­o provocare, el a dorit ca fiecare persoana sa se gandeasca la o firma care ar fi interesata sa sponsorizeze VWI si a dorit sa afle de ce ar fi firma respectiva interesata de acest lucru. Raspunsurile au fost foarte variate iar el a reusit sa ii faca atat pe membrii cat si pe recrutii sa inteleaga ca ideile cele mai bune le pot gasi chiar ei. Dupa cateva minute in care le-­a explicat tuturor ca este foarte important ca sedintele saptamanale din VWI sa fie tratate cu maxima seriozitate, deorece atunci vin cele mai bune idei si cele mai bune proiecte , traingul a luat sfarsit in aplauzele tuturor.